fbpx
×

AcademyCph · Havnegade 49 · 1058 København K

ACADEMY CPH'S BETINGELSER

Her kan du læse om vores generelle tilmeldings-, afbestillings- og betalingsbetingelser

AcademyCph’s betingelser

 

Tilmeldinger

Tilmeldinger er registreret ved indbetaling af depositum og er bindende. Du kan ikke regne med at du er tilmeldt, hvis depositum ikke indbetales.

Indbetalinger: Reg nr.: 5991. Konto nr.: 000 4027723

Hvis det er din arbejdsplads der betaler skal du sende os en mail, med arbejdspladsens Ean-nummer, og så vil vi fremsende en faktura.

Øvrige betalings-forhold: IBAN: DK11  59910004027723. SWIFT: Danbdk22

 

Betingelser for betaling

Ved tilmelding til kortere kurser, workshops og 1-dags-seminarer indbetales det fulde beløb. Tilmeldinger er gældende så snart betalingen er registreret i banken. Ved længere uddannelser er tilmeldinger gældende ved indbetaling af det depositum, der er angivet på den enkelte studiebeskrivelse. Ved tilmelding til foredrag, indbetales det fulde beløb. Kan ikke refunderes ved afmelding.

Der vil altid være angivet en sidste indbetalingsfrist på hvert kursus.

 

Afbestilling

Hvis du vil annullere din tilmelding eller bliver du forhindret i at deltage, skal afbestilling ske ved henvendelsen på mail til myacademycph@gmail.com

Kurser, workshops, foredrag

Videreuddannelser

 

NB! Såfremt du IKKE hører fra os inden for 3- 5 dage, vil vi bede dig skrive til os på myacademycph@gmail.com

 

GÅ TIL FORSIDEN